Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 3 juli 2010

Av Camilla - 3 juli 2010 21:05

Jag har sån lust att lägga ner allt som cirkulerar kring min Tyra nu och börja ge henne naturell yoggi och återgå till fodret vi hade innan detta äckel fisk foder. Visst, det var Hills i/d, men det var något Tyra åt med god aptit och som började få hennes revben att minska i åsynen.


Tyra äter sämre igen, men det kan ju även bero på värmen, men helt ärligt, känns inte okej på en hund som redan är så tunn. Nu hoppas vi att de här veckorna går undan så vi får träffa veterinären igen och ladda om.


Jag ringde Västerås kliniken igår. Svaret på provet hade kommit och Tyra har inte rävskabb, men det visste jag redan, kändes ju helt stört att det skulle vara det. Jag får veta mer exakt vad det var när jag träffar vetten, för det enda djurvårdaren sa var att hon ska stå kvar på antibiotikan ( den vi tvingar i henne ) för att det var rätt antibiotika.


Tyra är för övrigt helt slut pga värmen, är seg ute och tungan hänger, men inte så konstigt. Jag skulle vilja att hon fick bada, men när hon påbörjade kuren var det ajabaja att bada, men nu kanske det kan vara okej, men vill ringa på måndag och rådfråga först så det inte blir en massa trubbel i onödan.


Nu ska jag lägga mig, har en låååång arbetsdag framför mig imorgon, är inte alls sugen, men sen är denna veckan över och nästa vecka tar vid och det är ju min favvo vecka då jag bara jobbar 2 kvällar på hela veckan =) =) Då blir det spår för hela slanten =) Godnatt alla ni därute och sov så gott, hoppas ni har en bra helg!

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards