Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Camilla - 9 juli 2010 21:09

Tyra löper för fulla muggar, blir knäpp då och då när vi är ute. Så ska inte min lilla super söta vovve bete sig, hon ska inte gny och lukta och slicka på allt =) Idag har vi inte gjort mycket alls, tagit det bara lugnt. Måste ju ta och gratulera Tyras helbrorsa, Diamon. Han blev godkänd i anlagsprov igår, hurra, hurra, hurra =) Dröjer nog inte länge förrän han är viltspårschampion, han är så duktig på att spåra tycker jag =)


Jag har kommit av mig helt när det kommer till lydnaden. Vet inte vad som flugit i mig. Jag e faktiskt riktigt less på hela det här foderallergiutredningskonceptet. Tyra funkar ju som bäst att träna med leksak, men i vissa lägen behövs även godis som belöning och ni ska inte tro att hon stoppar dessa fisktorrkulor i munnen mer än nödvändigt =) Men vem skulle göra det? Inte många dagar kvar nu tills det är tisdag, ska bli skönt att träffa veterinären och prata om hur läget är och hur vi ska agera vidare kring det här med allergin som dom misstänker. En sak är säker och det är att hon ska inte stå på något fiskfoder resten av livet, för jag är helt säker på att det inte är allergi, snarare känslig mage hon har.


Jag önskar er alla därute en lååång skön helg!


P.s Vet ni hur man får en Tyra att sitta still fast man kan tro att det aldrig skulle ske? Sätt på henne tikskyddet så rör hon sig inte ur fläcken *skrattar*

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards