Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 24 juli 2010

Av Camilla - 24 juli 2010 04:30

Eller vad det heter =) Jag kan inte sov så är klockan blev kvart över fyra kände jag att jag lika gärna kan gå upp istället för att ligga och vända och vrida. Tyra sover som en stock men ska snart väcka henne med =) Tänkte att vi ska ta en långpromis innan det bär av till Västerås Mälarcamping för årets händelse, Amstaff Specialen =) =)


Tyras pappa Speedyska dit också, ska bli roligt att se honom live =) Han är en sån otroligt ståtlig hane tycker jag. Garanterat något man kan vila ögonen på =)


Sen kommer det många ur Capa Tosta gänget också, ska bli så roligt att träffa alla, ser verkligen fram emot det =)


Nepp dags att hoppa i skorna och väcka mitt trötta lilla vilddjur nu och pallra sig ut på promis =) Godmorgon allihopa, ha en riktigt bra dag, det kommer jag ha =) Och till alla som ställer på Specialen idag önskar jag er ett stort lycka till =)

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards